menu

Friday, 16 November 2012

Awal tahun yg....NOTHING -_-'

ASSALAMUALAIKUM..

Salam pagi jumaat.. Alhamdulillah.. Kita masih lagi dberi ruang utk hidup di bumi ALLAH.. Sudah melangkau ke thn baru :)

Smlm ktorg xde program best pn.. Dok umah, mendobi pakaian yg menimbun..
Asalnya janji ngan member, nak jmpe cOz dia nk SD2..
Tup2 x jd, dia ada hal laen..
So ditunda la ke tarikh laen..
Adoi laa.. Rugi betul rasa. Bkn dr segi wang ringgit, tp sbb x balik umah mak..
Kalo tau la x jd, ptg rabu tu aizu dh blk semban. Huhu..



Sng citer, kami x 'berhijrah' ke mne2 la smlm.. Seharian dok kat umah, melayan tv & internet..
Uikk?? Internet??
Ya, internet.. Umah kita dh ada tenet tau.. UNIFI lagi.. Hehhehe..
So xde masalah la nak memantau fb, promote SD2..
Then layan citer antu kat youtube..
Bahgia idOp :)


Hmm.. Rasanya cukup la kot membebel utk kali ni..
Dah taip sampai ke ujung n3..
Tp smpi skrg xde title lagi..
Mmg tahap blurrr giler2.. Huhu..

Kla, insyaallah kite jmpe lg d laen n3..
Salam ceria :)

10 comments:

  1. hehhe..
    kite pun dok umah je tau..layan karenah anak...
    wah..dah ada Unifi..best nya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. yeke.. same dgn la kite yek.. heheh
      yup, baru jer ada.. lajuuu.. So insyaallah pasni blog sentiasa di-update.. Ngeeeee

      Delete
  2. Mmg kalau cuti kite selalu ajak mok mok keluar...ade je bende yg nak dicari...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slalunye ktorg pn cmtu.. tp smlm nth npe,leh lak lepak je kat umh. hehe

      Delete
  3. syiokknya ade unifi. laju la internet kat umah yea

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi.. bru je pasang.. tp mmg laju la :-

      Delete
  4. Selamat tahun baru hirah...

    aizu akak suka kucing tuuuuuuu...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slamat thn baru kaj..
      org pn suke kucing. de 5 ekor kcg kt umh mak

      Delete

tQ ya.. laen kali kOmen lagi :)