menu

Tuesday, 5 February 2013

Diskaun Tol sempena CNY

ASSALAMUALAIKUM...

mOrning!!!
Pagi yg mendung..
Keadaan yg sgt best kalo dpt tido..
Hoho...

Good news utk pengguna lebuhraya..
Sempena CNY yg bakal menjelma hujung mggu ni, pihak Lembaga Lebuhraya Malaysia(LLM) tawarkan rebate & diskaun tol di 24 lebuhraya..

PLUS, Elite, SPDH, Linkedua & BKE tawarkan diskaun utk pengguna kelas 1 pada..

7 & 15 Februari 2013
kadar diskaun 20%

10 Februari 2013
kadar diskaun 30%


 kadar diskaun sempena CNY 2013

Mmg good news la utk org2 yg nak balik kampung cam kami ni :)
Anyway, pandu cermat jiwa selamat
Biar lambat asal selamat
Xkan lari kampung dikejar..
Hehehhe...


*cam sronok je rs nk blk Kelantan.. Mau jalan2.. Weeeee (^-^) v

11 comments:

  1. bolehlah kalau nak g jalan jalan cuti2 mesia...selamat balik kg yer aizu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg boleh sesangat kak zu ;)
      Tq kak..

      Delete
  2. Aizuuu.. rinduuu...hehe..
    alah kamek tok tidak ada TOL di Sabah ni.hehe..
    drive safety ya balik kg nti..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iyeee.. rindu ke. meh cni, lik smnanjung. hehehe..
      untunglah sabah xdek tol. jimatt
      insyaallah ;)

      Delete
  3. tau xpe..kite pun rase mcm nak tido balik je..hehe..

    sape balik kg untung laaa..kite duk umah jer....hehhe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rs je blh la falsya.. nk tdo blk,mmg xleh. sabo jela.. hehe
      mmg la untung. tp jauh beno kg nye

      Delete
  4. Nak kirim fm kelantan..bleh? =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blh je mamaZN. kalo jmpe la. hehe.. org pn xde lg fm klntn ;p

      Delete
  5. uhuhuhu!!!sbnrnyakn...pling tak sggp nk hadap jem tu :(

    ReplyDelete

tQ ya.. laen kali kOmen lagi :)