menu

Wednesday, 17 June 2015

HERBLAX pembersih USUS

ASSALAMUALAIKUM...

Hari terakhir lunch b4 start puasa.. hihi..
Td aizu makan kat Subway.. Lepas gian.. heheheh

Ok.. kali ni aizu nk share pasal supplement yg bertindak sbg Detox..

HERB-LAX SHAKLEE



Pernah alami perkara ni??





Urghhh... Tengok pun dah seksa..Terasa kepayahan Princess Elsa kite tu.. Hihihih..

Penat wooo berlama-lama dlm  kamar kecil. Kaki pun buleh cramp.. Tu pun mujur gak leee skrg ni byk toilet duduk.. Kot cangkung, acaner tu?? X dan nk tegak balik dah kakinya.. Ekekekekek....

Pelawasan sgt penting ye kwn2 utk kite..
Nak2 bagi kaum hawa.. Cikgu aizu ckp dlu, org pompuan kne jg makan..
Banyakkan minum air.. Makan buah.. Semuanya utk elakkan SEMBELIT..
Sbb salah 1 punca BUASIR adlh sembelit ni la...
Org pompuan x elok meneran tau.. Huhuhu...

If anda mengalami masalah ni, sesuai sgt2 la pengambilan HERB-LAX..

testimoni HERB-LAX

Pengambilannya x perlu daily...
Cukup stakat 2 hari sekali or 2-3x seminggu..
1 botol mengandungi 120 tablets.. Pengambilannya bergantung pd keadaan kesihatan masing2..



Kenapa perlu HERB-LAX???

- melancarkan proses pembuangan a.k.a melawaskan..
- x menyakitkan coz xla memulas2.. sampai seru, trus ke toilet k.. hihi
- x cherry berry pun.. so xyh risau k..
- dpt mengempiskan perut coz segala sisa buangan dh berjaya disingkirkan

Kandungan HERB-LAX

- Anise Seeds : merangsang pengeluaran jus GASTRIK

- Blue Malva flower : membantu proses DETOX & imbangi tekstur kulit

- Alfalfa : membersihkan usus, hati & darah

- Senna leaves : Merangsang tindakan pembersihan yg lembut pd usus & perut, mempercepatkan proses detoksifikasi dan mengurangkan penyerapan lemak

- Fennel seeds : Mengeluarkan toksin yang terkumpul akibat lebihan makanan dan pengambilan alkohol, membantu pencernaan dan berkesan untuk masalahsembelit dan kembung perut atau usus

Buckhorn bark : Melembutkan najis untuk memudahkan pergerakan dan memberikan lembapan kepada usus



HERB-LAX: melawaskan


Fungsi utama: MEMBERSIHKAN USUS

usus kotor

Pernah x kite terfikir camne keadaan Mr Usus kat dlm tu???
Ngeri bile pk balik.. Nak2 aizu yg dh guna usus ni hampir 28 tahun!!
Huhuhu...

Usus yg dibiarkan kotor & x dijaga lama kelamaan akan menyebabkan KANSER USUS..
Allah...
Mintak dijauhkanlah kite dpd penyakit tu...

SAYANGI USUS ANDA!!!
Cegah sebelum sesuatu yg buruk berlaku..
Aizu dh oder HERB-LAX utk kegunaan sendiri since bln lepas, ms mule2 join SHAKLEE..
Insyaallah, langkah awal...

Kawan2 nk try??

Juz contact me ya...





Nota kaki:

Pengambilan HERB-LAX & LECITHIN dpt membantu anda KURANGKAN BERAT BADAN!
Insyaallah nnt sy share pasal LECITHIN plak ye :)


1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

tQ ya.. laen kali kOmen lagi :)