menu

Monday, 8 June 2015

DIY: MASKER VITAMIN C SHAKLEE

ASSALAMUALAIKUM

Woott... Wooottt...

Penat makan?? Meh kite main tepek2 kat muke..
Senang gilosss nk buat..

1 tablet dibahagikn 3.. Setiap sesi, cume gunakan 1 bahagian tu je..
Yelaaa... Muke kite ni idok le beso manekn?? Heheheh
Maknanya sebiji tablet tu utk 3x masker..
Jimat gilosss!!!

Ade yg nak salin resepi ke?? Ngeh3...

Meh aizu ajar step-by-step..

DIY: MASKER VITAMIN C SHAKLEE


Haaa... senang je kan??
Kacang sesangat..
Tapiii....
Hasilnya sgt me-mabeles-kan..
Hhahaah... *ayat apakah???*

So meh la kite sepakat membawa berkat beli VITAMIN C SHAKLEE ni..
Luar-dalam kite rawat..
KOMPEM!!!
Shine bright like a diamond ghayo nnt... :P

BUY 2 GET 5% OFF
Ingat tu....


#sid1197454
SHAKLEE INDEPENDENT DISTRIBUTOR
012-3417229

11 comments:

  1. Replies
    1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












      Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

      Delete
  2. sya baru consume herbalife. skang tengah ngumpul recipe esp tu =) hopefully muke awet muda cm che ta la pasni. hahahaha

    ReplyDelete
  3. herbalife pulak. shaklee. adoii. typo. nmpk sangat teringat2 kt product lame. hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keh3... fenin sekejap bc komen sya kt ats tu... xyh ingt yg lame.. fokus kt shaklee je.. :p

      Delete
    2. hahaha. herbalife xde esp. tp die pon ala2 esp jugak. shake2 pagi2. pastu rs kenyang. pastu senang la nk diet. hehehe. xbukak lg aizu.. smpai la ke harinih. malas nk nak shake pg2..

      aizu agent shaklee area mane? Sya husband belikan kt mmbr office die. tu pon mmbr husband tu xjual pon, die tolong belikan je, tp die bg harge OK la kt kitorg.. ade la discount dr harge asal. tp ni masalah nye stock supplement abes nk nunggu die bg next week pasal laki outstation pulak. stress2! hoho

      Delete
    3. hihi.. pnjg lebar citer sya :P
      kite putrajaya.. npe, sya nk ke.. kite nk oder barang ni.. kot nk, kite oder lebey..
      supplement ape yg nk abes tu??

      Delete
  4. setakat ni sekadar makan.. tak pernah cuba lagi cara macam tu.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn.. same la kite.. sejak jd sid ni laaa gigih cari info sane cni.. so dh blh try cara cmni :D

      Delete

tQ ya.. laen kali kOmen lagi :)