menu

Monday, 8 June 2015

VITAMIN C SHAKLEE

ASSALAMUALAIKUM

Isnin dtg lagi.. Semoga keceriaan sentiasa mewarnai diri kita..
Aaamiinnn.. :)

Info about SHAKLEE PRODUCT again!
Moga beri manfaat pd semua ye..



Kandungan VITAMIN C SHAKLEE

1 tablet VITAMIN C SHAKLEE bersamaan dgn 7 biji LIMAU...
1 botol mengandungi 180 tablet..
Tahan 3-6 bulan!! Sangat2 berbaloi...

Meh buat kira2...
180 x 7 =1,260...
Means if kita berjaya setelkan 1 botol, ibarat dah mkn 1,260 bj LIMAU!!
Amacam, agak2 larat x kite nk makan byk tu.. silap2 ulang-alik ke toilet! Hehehhehe...

If tgk balik kat label, full name dia:
SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS

Punye la panjang.. Hehhehe..
Ok, aizu tlg mudahkan..
Maksudnya PEMBEBASAN vitamin secara BERTERUSAN selama 5 jam..
Hebatkan??

kandungan VITAMIN C SHAKLEE


KELEBIHAN VITAMIN C SHAKLEE




Kesan kekurangan VITAMIN C dlm badan:
  • kerap selesema
  • Demam
  • bibir kering & merekah
  • gusi berdarah
  • ulser mulut
  • kulit kering & bersisik
  • tekanan/ stress
  • Gastrik

kesan kekurangan VITAMIN C

Risiko buat IBU HAMIL pula:
  • kerosakan otak
  • kelahiran pramatang
  • eczema pada bayi

Besar effect dia, rite??

Betapa pentingnya VITAMIN C buat tubuh kita...

Selain itu, KECANTIKAN...
Kesan kekurangan VITAMIN C boleh jadikan kita TUA SEBELUM USIA...

X dinafikan ada sesetengah individu yg berkemampuan akan mendapatkan suntikan vitamin..
Tapi hanya segelintir berikutan kosnya yg agak tinggi..
So utk golongan yg kurang bkemampuan *mcm saya ni*, pengambilan VITAMIN C sbg supplement amatlah sesuai..
Lgpun mmg saya ni jenis TAKOT JARUM.. heheheh...



VITAMIN C SHAKLEE sbg alternatif suntikan

Oppss... lupe nak cakap...
VITAMIN C dpt merangsang pembentukan KOLAGEN..
Nampak x??
No wonder la diorg ckp: 
VITAMIN C for CANTIK!!!

Hmm.. panjang lebar dah rasanya ni...

Last skali...
TESTIMONI

Penawar GASTRIK


Atasi masalah bengkak gusi, gusi berdarah & nafas berbau


kesan seawal  12 hari!!
*set lengkap*

Atasi masalah JERAWAT

X abes kat ctu je...
Kelebihan lain:
MASKER!!!

Xyah dh susah2 nak beli masker bagai...
Meh aizu share cara2 dia...

Masker VITAMIN C SHAKLEE

Ajaib x???
Makan boleh, masker pun bulehhhh... :D

Rasanya setakat ni je kot perkongsian aizu mengenai VITAMIN C SHAKLEE..
Mudah2an beri banyak info pd kawan2..

Dpd td dok bercerita..
Ni la paras rupa si empunya diri.. hihi...

SUSTAINED RELEASE VITA-C PLUS

180 tablets, tahan 3-6 bulan
Pembebasan berterusan selama 5 jam...

Tertarik nk try supplement ni??

Juz contact me:





1 comment:

  1. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












    Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI

    ReplyDelete

tQ ya.. laen kali kOmen lagi :)