menu

Wednesday, 21 August 2013

ww : I WISH.....

ASSALAMUALAIKUM...

14 Syawal 1434h

Kekadang tu bile banyak sgt keje nk dibuat, mula la kita rasa tension.. Bkn ape, penat + malas sket2 sbenarnya.. Mula la verangan nk amik maid la hape la.. Hhahahaha..

Kekadang gak rasa cam "bestnyaaaa kalo x yah buat keja.." Walhal org pompuan or lebih siyesnya sorg isteri mmg sinonim lakukan semua tu.. Masak, mengemas, basuh baju, bla..bla..bla..

Tp bese la manusia.. Ada masa rajin, ada masanya malasss sesangat.. Hihihihi.. Nak2 time2 raya cmni.. Byk sungguh benda nk dibuat.. Rumah kena maintain clear.. Takot ada org serbu.. Heheheh..

So I WISH....




I WISH x nak buat keje2 tu.. BUT dun want 2 be "sumone else".. Hhahahaha...

Lastly: Ya, saya akur menjadi seorang PEREMPUAN, WANITA & ISTERI.. Alhamdulillah (^_^)

Opps, cam dh terlebih word..
C u!!

6 comments:

  1. apa pun bersyukur diciptakan sebagai seorg wanita..kan AIzu...
    we are super woman...:)

    ReplyDelete
  2. Kakak kalau cooking still ok aizu because sometime loves to do that but to do cleaning huiii.... kalau boleh nak panggil bibik luar buat semuanya letih kan nak mengemas..

    ReplyDelete
  3. Haha kalau jadi suri umah cam dija bosan jugak tau, nanti terasa nak keje pulak :)

    ReplyDelete
  4. untung rr jadik pompuan leh beranak ..,ehHHhee

    ReplyDelete
  5. sama la dengan sya..ada hari2 saya malas nak masak..tapi sebab ada anak kena jugak masak..nak makan kat luar anak cerewet bab2 makan ni..

    ReplyDelete

tQ ya.. laen kali kOmen lagi :)